Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Metamorfoza matką głupich...

szpachlablog

menu

  1. Strona Główna
  2. Dodaj do Ulubionych

księga gości

  1. Księga Gości 1
  2. Dodaj do Księgi

Mój profil

Opis bloga

mój avatar

archiwum

    2011
    Styczeń

linki

ulubieni

Licznik odwiedzin

Zajrzało tutaj już 824 osób

Życie ostre jak szpachla...



Metamorfoza matką głupich...

Eloszka! Wczoraj byłem w McDonaldzie i se zjadłem średnie frytki. Kurde nie jestem wbrew pozorom bogaty. Żyję jak normalny obywatel. Znalazłem se dziewczynę. Nazywa się Pegasus i jest bardzo nieprzystojna. Bierze suply i pije rocket fuel. I ma bajcepsa. Byłem na stadionie, ale starsze chłopcy mnie wyrzuciły bo jednemu zajebałem maczetą w nogę. Musiałem uciekać, bo rzucali kamieniami. Po drodze do domu spotkałem starego kumpla, który kupił se na allegro nowy skuter. I zapierdala nim po mieście i laski na niego lecą. Szczerze to ja jestem przystojniejszy. Jestem rasta. Słucham Reagge. Ale zioła nie palę. Nie, jednak nie jestem Rasta. W wolnych chwilach napierdalam freestajla kurwa jak tajfun. Jak gandalFF. W nocy piździło w domu i napaliłem w piecu, ale go wyjebało bo za dużo nakładłem. Odcięli nam bierzącą wodę, bo nie płaciłem. Jestem mistrzem Polski w popierdalaniu po schodach. Ładuję ciągle w łapy. Spytacie pewnie, co piję? A ja na to: Żywiec! Po tym na pewno wygram zawody. Kupiłem se katanę i upierdolę Bin Ladenowi łeb. O tak: Khhhh. heheheh <śmiech>. Podsumowując: jestem zajebisty. Wczoraj byłem z dziewczyną w kinie, ale rozsypałem popkorn i moja laska wyjebała mi z obcasa w oko. Kurwa jechał jakiś pociąg to go rozpierdoliłem. Nie będzie jechał po moim torze. Ja jeti i huj z tym. Wczoraj z kumplami pojechaliśmy na imprę Hummerem i robiliśmu : uuuuhhhuuuuu. Po imprezie przeruchałem jakąś babkę i jak spała to chodziłem z gołą dupą i siusiakiem po jej domu i piłem jej mleko z lodówki. Niby jesteśmy jakieś gnoje, ale się spotykamy z przyjaciółmi i chodzimy po mieście i ruchamy. Pamiętajcie: nie ma opierdalania sia!


Głosuj (0)
MrocznySzpachlownik 18:35:47 19/01/2011 [Powrót] Komentuj

Vival
brak www
data: 23:53:20 19/01/2011
brak hosta
IP: 195.205.171.27
Zgadzam się! Bardzo życiowy:*
Marmaduke
brak www
data: 23:52:00 19/01/2011
brak hosta
IP: 195.205.171.27
Zajebisty blog!